Terug Na Hoof Nuus Blat

R576m opgradering vir William Nicolrylaan

iconMalMan(10 bydrae)
3 Mar  |  (Kategorie : Stadsbeplanning)
R576m opgradering vir William Nicolrylaan

Die Gauteng Provinsie gaan William Nicolrylaan tot die N14-hoofweg vir R576 miljoen opgradeer as deel van Gauteng se infrastruktuur ontwikkeling planne.

MEC vir paaie en vervoer Ismail Vadi het gepraat op Dinsdag tydens die bekendstelling van die projek.

"Die multi-miljoen rand padkonstruksie projek sal die pad uitbrei, mobiliteit en veiligheid verbeter oor wat is 'n uiters besige arteriële pad is." Die projek is gesamentlik befonds deur die ontwikkelaar Steyn City Development en die Departement van Paaie en Vervoer, is geskeduleer vir voltooiing September 2017.

Hoewel dit 'n broodnodige opgradering van die padstelsel in daardie gebied is moet die volgende gevra word:

Hoekom het die dorp beplanning departement toegelaat dat die bou van die Steyn City projek begin wanneer dit voor die hand liggend was dat die padstelsel hopeloos ontoereikend was om die toename in verkeer te dra?

Dit blyk dat die aanvaarde metode van die bou van groot winkelsentrums, groot behuising projekte ens is nie meer onder beheer van die stadsbeplanners nie.

Die ontwikkelaars bou die projekte en as die projek voltooi is dan vra hulle vir die beplanning goedkeuring.

Is dit die enigste manier waarop ontwikkelaars toestemming kan kry?

Anders sloer dit jare en jare?

Of is die stadsbeplanning departement so ondoeltreffend dat niks sal gebeur as hierdie roete nie opgevolg is nie?

Of is dit dat dit veel meer ekonomiese om een omkoopgeld aan die einde van die projek te betaal as om 'n menigte van klein omkoopgeld te betaal aan 'n menigte van amptenare soos wat die projek vorder?

Of as die beplanning departement stad die werk korrek doen, is dit die ontwikkelaar wat met behulp van die stelsel alles omseil?

'n Stad beplanning inspekteur moet 'n verwysingsnommer te hê voordat jy 'n inspeksie kan doen, so as daar geen projekbeplanning aansoek is nie, kan die inspekteur niks doen nie.

As dit die geval is dan is dit maklik vir die stad beplanning departement 'n einde aan hierdie praktyk vir eens en vir altyd te sit - as die politieke wil om dit te doen daar is nog bygesê.

In die begin van 'n projek moet die grond skoongemaak word en 'n aanvanklike inspeksie moet plaasvind.

So al wat die departement beplanning moet doen is om aan te dring dat dit inspeksie korrek gedoen word - geen regstellings toegelaat.

Indien die gebou reeds daar is dan sal dit word gesloop en skoongemaak word sodat die inspeksie kan plaasvind.

Dit sal slegs een keer moet gebeur.

Daarn sal die ontwikkelaars seker maak dat al die planne, inspeksies en sertifikate is in plek is voordat die eerste beton gegooi is of die eerste steen gelê is.

Hierdie storie dat dit makliker is om te vra vir vergifnis as om te vra vir toestemming moet tot 'n einde kom.

Google+
 ePos
 Twitter
 Facebook
icon

Kommentaar

Geen kommentaar nog nie - wees die eerste !

 

Nuus

Praatnet verander

ZUMA Inc. ZUMA FAMILY NEPOTISM

The DA have refused to attend the debate.